Cestovanie nie je nuda alebo 15 neuveriteľných otázok pri predaji dovoleniek

Na dovolenku vyrážame za odpočinkom a pre získanie neuveriteľných zážitkov. Tie ale zažívajú aj samotní predajcovia zájazdov. V období Vianoc sme pripravili 15 humorných otázok klientov cestovnej agentúry Invia, ktoré vás zaručene pobavia.

1. Dobrý deň, môžete mi, prosím, povedať, koľko plechoviek piva si môžem so sebou vziať do príručnej batožiny na palubu?

2. Prosím o potvrdenie, či platia tieto termíny odletov: 11. septembra a späť v piatok 13. Môžete mi, prosím, pre istotu zariadiť miesta v lietadle priamo pri východe, keby niečo!

3. Prosím o rezerváciu pobytu v Paríži. Pošlite mi ponuky zájazdov, ideálne s ubytovaním v hoteli Sacré Coeur. Na pohľad ma zaujal.

4. Dobrý deň, prosím, môžete nám zaistiť odlet z ktoréhokoľvek iného mesta v Trenčianskom kraji?

5. Prosím, môžete nám poslať e-mail s pokynmi k odletu znovu. Manželka totiž bola minulý týždeň v zahraničí, preto jej e-mail nemohol prísť.

Haló, tu Invia alebo nečakané telefonické požiadavky

6. Môžete mi, prosím, pomôcť nájsť spoj do Osla? Volám, pretože nemám e-mail a ani ho neviem používať. Zároveň si nemôžem letenku rezervovať online, pretože sa bojím, aby som niečo nepoplietla. Ešte síce nepoznám termín, ale potrebujem letieť priamo. Bojím sa totiž letieť s prestupom, pretože sa nedohovorím. Samozrejme nechcem letieť z Viedne, pretože neviem, ako by som sa tam dostala. Chcem teda lety len z Bratislavy, pretože tam snáď trafím. (Telefonická otázka, pýtajúca sa bola ročník 1984).

7. Klient: Dobrý deň, ja som včera omylom nesprávne nahlásil meno sestry. Ona sa totiž vydala a už sa nevolá Balážová, ale Kováčová.

Operátor: Mená bez problémov zmeníme. Má vaša sestra ešte občiansky na rodné priezvisko? Bude naň môcť letieť?

Klient: Nemá, ona sa vydávala pred dvadsiatimi piatimi rokmi.

8. Klient: Dobrý deň, radi by sme využili zľavu na dieťa. Zloženie osôb bude 2 dospelí a 1 dieťa.

Operátor: Samozrejme, a ako staré je vaše dieťa?

Klient: Má 24 rokov.

9. Klient: Dobrý deň, môžete mi, prosím, e-mailom poslať ponuku pobytov pri mori. Podmienkou je ubytovanie priamo na pláži s all inclusive a izbe s výhľadom na Eiffelovu vežu.

Operátor: Veľmi radi vám pošleme ponuku all inclusive zájazdov v hoteloch priamo na pláži. Bohužiaľ, výhľad na Eiffelovu vežu nie je možné zaistiť, pretože sa nachádza dvesto kilometrov od najbližšieho pobrežia.

Klient: V tom prípade sa obrátim na konkurenčnú cestovnú kanceláriu. Verím, že mojej požiadavke vyhovejú. Známa bola takto ubytovaná v minulom roku a bola veľmi spokojná.

Dovolenka s manželkou len na vlastné riziko

10. Dobrý deň, rád by som objednal pobyt v Thajsku pre dve osoby, pre manželku rezervujte, prosím, len jednosmernú letenku. Ďakujem!

11. O letenky v prvej triede nemáme záujem. Vzhľadom k tomu, že je rozdiel v cene asi 600 eur, tak tam budú letušky asi hore bez. A to by manželka nezniesla.

12. Reakcia v dotazníku spokojnosti s dovolenkou: „Všetko bolo OK, kazila to len skutočnosť, že som tam bol s manželkou!“ Reklamácia? Jedine s pádnym dôkazom!

13. S čistotou v hoteli sme neboli spokojní. Máme k dispozícii švába, ktorého sme chytili do krabičky od zápaliek. Môžeme ho priniesť do pobočky ako dôkaz.

14. Hotel stál priamo pri hlavnej ceste a kvôli hluku z áut nebolo možné zaspať. Ako doklad vysokej dopravnej prevádzky prikladám štatistiku prejazdov automobilov. V časovom rozmedzí 5 hodín (od 12:00 do 5:00) prešlo okolo hotela 433 automobilov.

15. Požadujem náhradu za ukradnuté okuliare. Ako dôkaz krádeže zasielam svoje fotografie z pobytu. Na prvej fotografii som ešte s okuliarmi, na druhej fotke mi už chýbajú.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *